lunes, 8 de noviembre de 2010

Comença la conta enrere!!!!

Aquesta història comença tot just quan falta un any per la MARATÓ de Nova York 2011.

SI!!! l'objectiu es corra la Marató de NY l'any que ve. Poser és un repte molt pretencios, però que mes dona, l'emoció és tal que em permet disfrutar de tots els entrenaments amb aquesta il.lusió la d'aconsseguir l'objectiu de creuar la meta a Manhatan.

De fet a dia d'avui només i corregut 2 curses a Barcelona de 10Km, la del Corte Inglés al passat 30 de Maig , i la de la Mercè el passat 19 de Septembre.

Si ve els temps, de moment, no em preocupan gaire, si que són una referencia important de que la meva preparació va en progressió i que mica en mica vaig augmentan la meva Potència aeròbica, o sigui que la meva capacitat de realitzar ejercici de llarga durada augmenta dia a dia.


Agraei-xo al Paco Carmona Oh mi capitán, mi capitán!!!per la seva empenta a superar les dificultats i per espitjar-me a aquesta aventura tan motivadora i a l'Óscar Bonillo per acompanyar-me i animar-me a seguir endavant. Sense aquets dos vells amics aquest repte no seria possible.




Endomondo Corriendo Workout: "was out corriendo 11.59 km in 1h:15m:31s using Endomondo."

1 comentario:

kingofthetrail dijo...

Muchas gracias, pero sin tu esfuerzo e ilusión no hubiera sido posible. Lo vamos a conseguir!!